Як захистити свій б'юті-бізнес? Юридична грамотність від BLESS Academy
Журнал

Як захистити свій б'юті-бізнес? Юридична грамотність від BLESS Academy

Юридичний захист б'юті-бізнесу

22.jpg

⠀ «Краса врятує світ», а юридична грамотність врятує красивий бізнес від штрафів, зайвих перевірок та інших небезпек.


Нестабільність на планеті Земля з весни 2020 року змусила всіх по-новому подивитися на підприємницьку діяльність у цілому і б'юті-бізнес зокрема. Виникло безліч питань організаційного характеру. Наприклад, як взаємодіяти з державою, персоналом і клієнтами? Які документи обов’язково повинні бути у наявності? До чого готуватися під час перевірок?


Та як показала практика, підготовка в юридичних справах страждала і до карантину. Більшість людей як не усвідомлювала всю важливість грамотності офіційних відносин в б'юті-бізнесі так і не усвідомлює. А це безпосередньо впливає на захист реалізації мрії у вигляді свого прибуткового салону краси або статусу успішного майстра.


Бізнес без документів - це не бізнес взагалі. 




BLESS Academy врахувала усі юридичні питання, з якими стикаються фахівці і власники салонного бізнесу та розробила необхідний курс по цим питанням - «Юридична грамотність». У програму курсу входить 7 блоків:


Основи відкриття бізнесу

У цьому блоці розглянемо які вимоги потрібно враховувати власнику бізнесу при його реєстрації. Як правильно вибрати вид економічної діяльності, який підходить для вашого б'юті-бізнесу? Можливо це надання послуг або косметологія, або навчання процедурам, або додаткові продажі. У цих всіх правилах гри під назвою «Закон» допоможе розібратися наш курс юридичної грамотності, щоб уникнути проблем.


Також, в цьому блоці є перелік необхідних інструментів (сервіси, сайти та ресурси) для власника салонного бізнесу, який допоможе в оформленні документації. Зареєструвати себе як підприємця на сьогоднішній день можна навіть сидячи вдома. А багато процесів своєї підприємницької діяльності можна контролювати онлайн для економії часу. Як це все освоїти допоможе список інструментів і керівництво по їх застосуванню в нашому курсі.


Також говоримо про те, в яких випадках можлива відмова в реєстрації підприємницької діяльності. І що робити при такому розкладі?


Робота під час карантину

Що ж це за режим, «карантин»? Як працювати під час пандемії?

У цьому блоці проговорюємо які нормативно-правові акти і які закони актуальні для України. Які постанови обов'язково потрібно врахувати в своїй роботі сьогодні? Слід зазначити, що порушення одного правила в цей період може обернутися для власника бізнесу штрафом у розмірі 34 000 гривень. І це тільки за одне порушення. 


Взаємодія з контролюючими органами

Тут підготовлено перелік найбільш актуальних перевірок, які можуть бути. Він призначений для того, щоб знати кого і як зустрічати без страху та зайвих нервів. Дізнаєтеся як проходять процеси перевірок зсередини.




Які права власника бізнесу під час перевірок і як слід себе вести?

На які питання і яким чином рекомендується відповідати?

Як персонал повинен реагувати на представників контролюючих органів і як його підготувати?

Також розглянемо особливий вид перевірок під час карантину під назвою моніторинг.

Максимум користі, мінімум води.


Правила роботи з клієнтом

Які документи потрібні при роботі з клієнтом? Мова йде про документи, які будуть регламентувати ваше обслуговування. Це і є задокументовані правила роботи з клієнтом.

У цьому блоці розглянемо як домовлятися з відвідувачами різних категорій і фіксувати рішення конфліктних ситуацій.


Особливі категорії клієнтів:

  • матусі з немовлятами
  • відвідувачі з тваринами
  • ті, що вічно запізнюються і порушують організацію роботи 
  • одразу налаштовані на конфлікт
  • ті, що починають вимагати гроші з майстра замість того, щоб навпаки заплатити


З особливими людьми потрібно вміти застосовувати особливі методи спілкування і впливу, чому ми і вчимо в даному блоці.


Правила роботи з персоналом

Так чи інакше, але б'юті-бізнес неможливо створити без персоналу. Адже успіх всього підприємства здебільш залежить від ефективності роботи його команди.

У цьому блоці обговорюємо які документи необхідні в роботі з кожним співробітником салону. А також розбираємо вибір форми трудових відносин. Між іншим, за порушення норм законодавства в цьому питанні може загрожувати штраф в розмірі до 60 000 гривень.

Які договори потрібно укладати власнику салону для захисту своєї справи? Наприклад, для того, щоб унеможливити крадіжки майна салону або базу даних клієнтів, що теж важливо.


Взаємодія з контрагентами

Мова йде про безпеку при закупівлі матеріалів, інструментів і обладнання. Наприклад, що робити власнику салону при неякісній поставці товару або поганому виконанні послуг? Як правильно укласти угоду, щоб не втратити свої гроші? Що за інформаційний лист дозволяє змінити умови оренди салону? Ці та багато інших питань розглядаємо в цьому блоці для захисту інтересів власника салонного бізнесу.


Необхідна документація

«Найулюбленіше». З назви цього блоку стає зрозумілим його зміст. А саме, перелік необхідних документів, сформовані в свого роду пакети для взаємодії з клієнтами, персоналом та контролюючими органами.


І плюшки курсу: в кожному блоці курсу є чек-лист, щоб зручно аналізувати пройдений матеріал. Цікаво дізнатися більше? Переходьте СЮДИ← та натискайте «Розпочати навчання»